Da biste izbjegli moguće probleme i troškove oko vodoopskrbe, ako se oni pojave, radi bržeg i efikasnijeg otklanjanja u obostranom interesu, dajemo Vam nekoliko savjeta:
- Pred nastupanje zimskih mjeseci, u studenom ili početkom prosinca, provjerite da li je vodomjer zaštićen od smrzavanja. Svaki potrošač je dužan da zaštiti svoj vodomjer od smrzavanja (stiropol, stare krpe, slama, karton itd.) na taj način da naš radnik može to jednostavno skloniti i očitati stanje na vodomjeru.
- Ako uočite bilo kakav dotok vode u šaht ili oštećenje istog (lom poklopca, okvira, krađu vodomjera ili poklopca, ulegnuće šahta) obavijestite nas.
- Ventil iza vodomjera pripada kućnoj instalaciji, popravlja se i mijenja na trošak potrošača. Za zatvaranje vode prije vodomjera (prilikom popravke ili zamjene ventila iza vodomjera), morate pozvati Tehničku službu (tel: 036/806-125). U zgradama s više stanara o radovima koji se izvode moraju biti obaviješteni svi stanari.
- O prekidu vodosnabdijevanja zbog radova na cjevovodu biti ćete obavješteni putem sredstava javnog informiranja, našim pismenim obavještenjem. Pri dolasku vode, za očekivati je privremeno zamućenje, zato pustite vodu na svim izlijevnim mjestima da teče dok se ne izbistri, i tek tada je možete slobodno koristiti.
- Ako u vodi uočite nešto neuobičajno, ako je smanjena količina, pad pritiska, povišena temperatura ili je voda zamućena, obavjestite nas radi otklanjanja nedostataka.